ojoj

ojoj nu var de två veckor sen jag skrev :S
Så nu ska jag försöka berätta lite om vad som har hänt de här veckorna :P

Förra veckan var jag npå prao , de var jätte kul ! JAg fföljde med min moster som jobbar i 1:an på en skola , barnen var jättesöta och jag tittade lite vad dom gjorde , rättade lite matteböcker och sånt :)
Trodde inte att man hade matte och sånt i ettan men de har man :P
HAHA

Sen i veckan har de bara varit en vanlig tråkiiiig vecka.....
Igår var jag med issa och vi såg film och melodifestivalen  osv. ..

Idag har vi hälsat på mormor och morfar , sen for vi och kollade på jättesöte hundvalpar och efter de hälsade vi p´å min låtsas farmor och farfar :) Och nu är vi hemma !

Ikväll ska jag bara ta de lungt och göra lite skolarbeten.

TAggar KANADA !!!!!!!!!!!  TVÅ VECKOR KVAR IDAG !!!! :D :D :D :D


//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0