min helg <3

okeej nu ska jag försöka berätta allt vad vi har gjort ihelgen :)

Fredag: Malin kom vid kl.5 med bussen och då mötte jag henne där vid grilllen  och då åt vi pizza , mums!
sen köpte vi lite smått och gott och gick hem till mig och såg film.Efter filmen så somnade vi, det blev en tidig kväll =)

Lördag: vi vaknade kl.9 och då bestämde vi oss för att gå och bada på badhuset och vi var där ungefär till 2.
Sen gick vi  hem och vi hade tänkt se twilight och new moon på kvällen men då hade inte new moon kommit till lilla btk än så då hyrde vi två andra filmer istället , sommaren med göran och sorority row , de var väll ganska bra. Men innan vi såg filmerna så lagade vi lite mat och de blev pasta med bacon och champinjoner i sås , det var jättegott !! Sen gick vi och lade oss efter filmerna :P


Söndag : Vi vaknade vid 10 och sen vid 11 åkte vi iväg på ficketävling i ljusvattnet och den slutade vid 3 tror jag och sen så åkte jag hem igen . Och nu sitter jag här och lyssnar på musik :) vet inte vem som vann fisketävlingen och jag var inte med heller :P Men jag och malin satt och solade medans de fiskade så nu har man fått lite färg iallafall =)

HARE BÄST !

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0