=)

Nu ska ajg försöka att skriva lite mera , men de e lite jobbigt när datorn är så seg !!
aja nu ska jag försöka berätta om vad jag har gjort i veckan ...

I onsdags skulle vi ha skid-dag men när vi kom till skolan, i skidkläder och allt!, så bestämde sig lärarna för att ha de på tordagen istället för att det snöade.Jag och många andra blev då tvugna att gå i skikläderna resten av dagen. Den kvällen sovde jag också hemma själv för att mamma och stig var borta och jobbade och de ville att jag skulle sköta kajje och det gick rätt så bra =)
På tordagen var jag förkyld och hade jäkligt ont i tån så jag stannade hemma och vilade.Sen så var det freadag och vi hade tagit ledigt för att fara till piteå, min och issas familj =) Vi hade jättekul där och vi fick se en schlagershow på kvällen som var bra.På lördagen när vi åkte hem betämde jag och issa oss för att stanna och sova i ske-å hos hennes mormor ,vi gick på stan och såg på bio(alice i underlandet) också :)

sen hände det inte så mkt mer i helgen .. och nu är det tisdag, igår var jag me linnea och vi såg prom night .En bra skräckis !! 
Nu ska jag se om jag kan hitta på nått att göra resten av dagen HARE BÄST!! 

Pussshej <3 / Jeesica  


Kommentarer
Postat av: Sandra

aa prom night äger :D va alice bra? <3

2010-03-09 @ 15:40:25
URL: http://iamonlymyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0