friiiiluftsdag

heeeeeej , lyssnar på musik som vanligt :)
men idag har det inte varit en vanlig skoldag , vaí har haft friluftsdag och de va tråååååååååkigt :(
först gick vi en tipsrunda typ och de gick väll ganska bra , behövde inte göra så mkt :P
Sen var de diskgolf och då var jag me ida och elin och jag kom 2:a :] Efter de fick vi lunh och´de var sallad med korvbollar i XD haha
Efter vi hade ätit och haft rast ett tag så skulle vi spela brännboll i en backe men de kunde jag inte vara med på eftersom att jag inte kan springa pga min tå :(


Sen for jag ida och elin hem till mej coh var här ett tag och sen for dom hem , vi gjorde inte så mkt :P till middag åt vi surströmming >MUMS!! :)

aa så har min dag varit , pusshej <3

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0