Sjuk :(

Hejsan , nu har jag inte skrivit på ett tag för att jag har varit sjuk :(
På nyårsafton gjorde jag inte så mkt , var med malin hos pappa och tog de bara lungt, stackars klinga som var rädd för raketerna hon gick och gömde sig i duschen och sen under skrivbordet och hon försökte även ta sig in i min garderob stackern :. aja iallafall sen på kvällen när vi hade ätit glass började jag må illa när vi satt och såg film och sen spydde jag nåra gånger den natten :( det var inte så  kul sen har jag mest legat och vilat i typ två dagar och nu är jag frisk igen  :) igår for vi och hälsade på nåra och sen var jag med linda :)
Och idag har jag städat min garderob och det gick fortare än vad jag trodde att det skulle göra :P 
Nu tror jag att jag har fått med de mesta jag har gjort de senase dagarna :)

HARE BÄST !
pusshej<3 // Jeessica *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0