Hejsan,hejsan (A)

Hejsan :)
Har just ritat klart en bild på en kilt som jag ska ha till engelska-redoviningen på torsdag ,den blev inte så fiin men den får väll duga :P ska iallafall prata om scotland inför typ hela klassen då X( hoppas man inte glömmer vad man ska säga XD haha
annars har jag inte gjort så mycket efter skolan idag mer än att plugga och äta :P
Skolan idag var väll som vanligt inte så rolig ,men jag ,sandra och hanna bestämde iallafall att vi ska fara på pan på fredag och sen ska dom följa med hem till mej och sova här så de blir ju kul :D

I lördags så hyrde jag och issa två skräckisar som vi såg med johanna på kvällen de var The eye och the haunting in conneticut båda var bra :)
sen på söndagen så åkte vi till stan och var där ett tag sen så for vi till deras mormor och åt och väntade på bussen hem :) jag köpte ett gult sommarlinne och ett armband och det blev jag rätt nöjd över .
HARE BÄST !!
ska fösöka skriva lite oftare !
Pusshej <3 // Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0