Första skolveckan ;)

Hejhej :)
nu har ¨första skolveckan gått och de är därför jag inte har skrivit på ett tag , eller jag har inte orkat på kvällarna och jag har gjort mycket annat... men iallafall första skolveckan har gått ganska bra man har fått träffat kompisarna igen och det har varit  kul :)

nu sitter jag och ser på oc som vanligt ;) har snart sett klart de säsongerna jag har och jag måste köpa den sista sen också .

Imorgon ska jag och elin följa ida hem och det blir nog kul :) vet inte riktigt vad ci ska göra  men det blir nog som sagt kul .
Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av helgen .  Och justja nu har jag äntligen bytt helg också så nu är jag och issa i btk samma helger!!  :D aja ska forsätta se film nu så jag får väll skriva mer sen HARE BÄST !!

pusshej <3 // Jessica*

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-15 @ 21:08:36
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0