:)

Heej :)
har just installerat den nya skrivaren i datorn och det tog  vääldigt lång tid :/ men de blev nå lagg första gången¨jag installerade den så då installerade jag om den och de tog typ 1 och 1/2 timme !
men jag har iallafall hunnit äta och läsa på texten om skottland så snart borde jag kunna de ;P hehe
och nu när installationen är klar så har jag skrivit ut en karta över skottland :]
aja iallafall så har jag stukat ett finger idag på volleybollen så då kunde jag inte vara med på den:/
 och sen så trände vi me bandet efter skolan de var kul körde lite av låtarna vi redan kan och så :)
annars har jag inte gjort så mycke idag mer idag :P


längtar till sommaren och saknar mallorca !

Kommentarer
Postat av: Terese

Fina bilder :)

Allt bra?

2010-01-29 @ 19:56:44
URL: http://tessekakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0