Jan. 6, 2010 :)

hejsan :) idag har jag varit med issa och vi har inte gjort så mkt , vi hade tänkt baka men då hittade vi ingenting som vi var sugna på att baka så då bestämde vi oss för at köpa bananer och smälta blockchoklad i ikväll istället och kanske se en film eller nått :)

Igår var jag med bea på stan och jag köpte sockar och en tunika :) Vi hade lika kul som vanliigt och här nere kommer lite bilder på oss från bussen igår och på sockarna tror jag XD haha vi köpte likadana och vi var rätt nöjda me dom :)

ska lägga in lite bilder på mej issa och johanna före balen också nu när jag håller på :) så här kommer lite bilder :
inte den snyggaste bilden menmen  XD 

HARE BÄST !! pusshej // Jeessica*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0