kort vecka :/

¨Heej  :)
Nu har jag som vanligt inte skrivit på ett tag men den här gången har jag en anledning XP
I måndags och tisdags så var jag sjuk  :( hade lite feber och var jättetrött .
sen igår så sovde jag hos issa och nu sitter jag här och skriver så jag har varit lite "upptagen" i veckan.
Iallafall så har vi haft friluftsdag :) jag har varit med issa hela dagen och vi var på kvarnberget och grillade,fikade m.m sen efter lunchen så spelade vi badminton de var väll ganska kul :}
annars så har det inte hänt så mkt i veckan , och  jag har fortfarande inte redovisat engelskan eftersom jag och moa har varit sjuka  men de blir väll så småningom ;)

nu sitter jag och lyssnar lite på musik och läser lite bloggar m.m
HARE BÄST ! (kommer lite bilder imorn förhoppningsvis XP)

pusshej <3 //Jessica*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0