en annorlunda dag

Heej :)
idag besökte vi ju som sagt kaplanskolan och de var inte så jätte kul men jag kanske kommer att gå där ... det var inte så kul för att vi kände oss typ jättevilsna och lärarna och klassen vi skulle följa me verkade inte ens veta om att vi skulle komma :S så vi gick på lecktionerna som vi hittade till som klassen hade XD haha de blav alla utom en men den var idrott så där kunde vi ändå inte göra nått.. sen så gick jag och elin på stan och jag klippte mej :D så nu har jag ganska kort hår och sen när jag kom hem färgade jag de lite rödaktigare ... laddar upp en bild imorrn på min nya frisyr :)
aa så har min dag varit ... HARE  BÄST !!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0