Shopping :)

Hejsan !
Idag har jag och Linnea varit på stan . Dagen började inte så bra den börjde med att vi missade bussen , men då skjutsade pappa in oss till stan . vi shoppade typ hela dagen och jag köpte nästan allt jag hade tänkt köpa . En mjukisdress och två par jeanstights :)
Nu sitter jag och ser oc och smsar lite, klinga och knutte ligger här bredvid mej och sover =)
ska snart lägga mej och läsa , är så inne i twilight boken att jag knappt kan sluta läsa på kvällarna :P haha
HARE BÄST !!

pusshej<3
               // Jessica*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad bra att du hittade det du ville på rean. Själv hittade jag inte någonting :(



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2009-12-28 @ 23:40:43
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0