JULAFTON IMORN !! :D <3

Hejsan !
Imorrn är de julafton , äntligen !
Men jag måste typ stiga upp kl.8 för sen vid halv 10 så ska vi åka och hämta syrran på flygplatsen och sen ska vi fara till mormor och morfar :) Jag firar jul varannat år med mamma och varannat med pappa , i år är jag hos mamma , och då firar vi alltid jul med släkten och oftast hos mormor och morfar ...
Idag har jag inte gjort så mkt . jag har typ hälsat på farmor och farfar och lekt lite me Freja .Och nu sitter jag vid elden och ser lite på tv :) ikväll ska jag nog inte göra så mkt mer än att sitta och vänta på att det ska bli julaftin :/ hehe .

HARE BÄST !!
pusshej <3
            // Jessica *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0