<3

Hejsan !
Idag sov jag och Ida till typ 12 det var jättesköönt :D vi var inte uppe så länge den var typ bara 1 när vi somna och då hade vi sett en julfilm och ätit lite popcorn :) idag har jag inte gjort så mkt , när vi hade stigit upp åt vi lite våfflor och sen såg vi en till julfilm innan vi for till btk sen så for ida typ hem vid 4 och sen dess har jag inte gjort så mkt mer :P 
ska snart gå och lyssna på en julskiva tror jag och kanske se nån film eller nått , har bara tänkt vara hemma och ta det lungt ikväll .
Imorron har vi glöggfest här för typ hela släkten så det kommer nog att bli mycket folk ...
aja ska gå nu HARE BÄST !! :D <3

pusshej// Jeessica*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0