MINI PC :D

Hejsan !!
Nu har jag suttit och kollat på mini-laptops och har äntligen bestämt mej vilken jag vill ha !! HAr sparat pengar nu och har råd !! det blev iallafall den här :  snygg va ?

Igår var jag hos pappa och hundarna där har haft nån slags magsjuka eller nått ,  knutte har blivit frisk nu men klinga är fortfarande lite dålig :(
så det var inte så kul :/
När jag kom hem från bea gjorde jag inte så mycket såg lite tv, duchade osv.
Idag har jag inte hellet gjort så mycke , har bara varit en vanlig skoldag...
och nu ska jag gå och ta mej lite kvällsfika trora jag :) så hare bra !!

Ska börja blogga mer sen när jag har skaffat en mini btw :D

//

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

kikar in & önskar dig en bra vecka! =)

kram

2010-03-29 @ 19:26:51
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0