ajajaj:/

Hejhej !
idag har jag varit i skellefteå och jag köpte ett linne innan jag gick till fotvården och limmade på en sak på tån , höll på att bli svimfärdig som förra gången :S men den här gången sa jag till när jag började bli konstig och då fick jag ett glas vatten , så då blev de bättre. Sen åkte jag och pappa och handlade innan vi for hem och nu har jag haft ont i tån sen dess men de börjar bli bättre nu ,hoppas bara att de inte gör ont när jag ska sova ://
Nu ser jag på tv men de är typ  inge bra så de kanske blir att sätta på en film eller nått snart :)

Imorgon är de fisketävling här i lilla ljusvattnet och jag och malin ska kanske vara med och fiska i en båt med pappa och janne =) hoppas vi vinner(A)

HARE BÄST !!!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0