you smile, I smile:)

Heejhej !
Tjejkvällen igår blev jättebra :D
De måste vi snart göra om!
Först kom sandra och då gjorde vi inte så mycket utan vi väntade bara på stt issa skulle komma så vi kunde gå och betälla hem lite pizza , sen när vi hade ätit så kom hanna vid 7 och då åt vi lite kladdkaka till efterrätt och sen for vi och badade :)
Efter de såg vi film och åt popcorn till typ 3 sen gick de typ inte att sova så jag sov mest mellan kl.6 och 11 nu på morgonen annars sov jag inte så mycket :P

IDag är de inte så¨fint väder så jag har plockat undan sakerna från igår och sen legat och läst :) nu är klockan typ 6 och jag ´funderar redan på att gå och lägga mej och sova, är så trött XD
Sen bestämde vi också att vi kanske ska fara på pitehavsbad i veckan och bada , de blir nog kul !! :D
jag och sandra på bion förra söndagen.
HARE BÄST!!

///


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0