.

heejheej!
Nu har jag inte skrivit på en vecka ... då ska vi se om jag kommer ihåg vad jag har gjort ;P

Förra veckan var jag hos pappa och då gjorde jag inte så mycket ,, jag fick sista säsongen av oc av pappa i lite tidig present så jag har väll mest legat och sett på de;) sen  har jag varit med bea och grillat två kvällar de var skiitkul de måste vi snart göra om:D

I helgen har jag varit med sandra :)
på fredagen for jag och sovde hos henne då tog vi moppen och åkte och badade och sen grillade vi lite och efter de såg vi 2 filmer innan vi somnade:)
På lördagen följde sandra med mej hem till pappa och då tog vi cyklarna och cyklade typ en mil till en badplats och badade lite ,, på vägen dit var de en jättestor älg på sidan av vägen som vi nästan blev lite rädda för men den sprang iväg så de gick bra;) sen när vi badade så började de regna men de han sluta innan vi började cykla hemmåt igen:) hemvägen var rätt jobbig för de var nästan bara uppförs hela tiden:S men vi kom hem tillslut och då såg vi en film innan vi la oss och sovde.
På söndagen bestämde vi oss för att åka till stan och shoppa lite sen se en bio och de blev Knight and day , den ägde!!!
innan bion pratade vi med issa och då  blev de så att hon också följde med på bion:D
Sen sovde sandra hos mej till på måndagen:)

Och sen dess har de inte hänt så mycket ,, idag har jag städat mitt rum och garderoben,duktiga jag(A)

Justja imorgon fyller jag 15 år :D  så imorgon kommer släkten och hälsar på :)

HARE BÄST!!!!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0